Senior medewerker financiële administratie (inschrijving gesloten)

Woonstichting ‘thuis zoekt een senior medewerker voor de financiële administratie. Samen met de bewoners en andere partijen werkt ‘thuis dagelijks aan een goed leefklimaat in wijken en buurten in Eindhoven en omgeving. Er worden ongeveer 10.000 woningen beheert en er werken 130 collega’s.

Kijk hieronder het filmpje over de vacature en lees daarna daaronder nog meer interessante informatie over de vacature.



Jouw rol


Het team financiële administratie is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering. Binnen dit team worden vrijwel alle financiële administraties verzorgd. Deze administraties vormen o.a. de basis voor de periodieke rapportages en financiële verantwoordingen. Om dit allemaal soepel te laten verlopen wordt er nauw samengewerkt met andere afdelingen.


Jij voert de projectadministratie van 'thuis uit. Hierin werk je nauw samen met je directe collega Mirella en je adviseert de collega’s van afdeling Vastgoed. Je voert en bewaakt daarnaast de kwaliteit van de grootboekadministratie en zorgt ervoor dat deze aansluit bij de begroting. Je bent bezig met het verzorgen van de afstemmingen en de afsluitingen waarbij je knelpunten signaleert en verbeteringen initieert.


Ook help je collega's daar waar nodig is, waarbij je samen werkt aan het teamresultaat.


Zie hieronder hoe jouw werkweek er uit kan zien.


Voorbeeld weekagenda vacature strategisch adviseur gemeente Laarbeek

Wat biedt woonstichting ‘thuis aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 54.380,00 bij fulltime dienstverband. (inclusief vakantiegeld).
  • Thuiswerkvergoeding van € 50,00 per maand netto, indien minimaal één thuiswerkdag per week.
  • Openbaar vervoer vergoeding op basis van werkelijke kosten.
  • Reiskostenvergoeding fiets en auto €0,21 per kilometer, maximaal 25 kilometer enkele reis op basis van werkelijke reisdagen.
  • Voor zakelijk vervoer € 0,40 per kilometer of gebruik van een poolauto.
  • Mogelijkheid tot deelname aan een fietsplan met een fiscaal voordeel van € 1.070,00.
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (een jaar) met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Veel invloed binnen de organisatie vanwege de initiatieven die je neemt.
  • Gemotiveerde leuke collega’s.
  • Trots op collega’s, klantgericht en grote bevlogen- en betrokkenheid volgens het recente medewerkers tevredenheids onderzoek.
  • Cultuur van leren en verbeteren.
  • Een werkomgeving waar je veel hulp en energie krijgt.
  • Een kantooromgeving die inspireert en bijdraagt aan prettig werken. 
  • Goede faciliteiten voor hybride werken, zowel op kantoor als voor bij jou thuis.
  • Integraal werken, waarbij het proces zorgvuldig wordt doorlopen en besluitvorming daarna snel plaats kan vinden. 
  • Goede samenwerking met andere woningcorporaties wordt belangrijk gevonden. 
  • Werken bij een organisatie die één van de koplopers is in Nederland op het gebied van verduurzaming.
  • Werk dat toevoegt voor de samenleving. 
  • Veel mogelijkheden voor (externe) opleidingen en coaching en een persoonlijk loopbaanbudget van € 900,00 per jaar op basis van een fulltime dienstverband.
  • Activiteiten door het jaar heen en personeelsfeesten.
  • Drukbezochte zeswekelijkse personeelsbijeenkomsten waar collega’s vertellen over hun werk of een project.
  • Wekelijks filmpje (vlog) van het managementteam over wat er speelt, zodat iedereen altijd op de hoogte is.
  • Een gezellig lunch-werk café dat de hele dag open is.

Wat bied jij aan Woonstichting ‘thuis?


  • Je hebt ruime ervaring met het voeren van een financiële administratie en minimaal affiniteit met projectadministratie.
  • Minimaal een mbo werk- en denkniveau.
  • Je houdt van samenwerken, communiceert makkelijk en bent kwaliteitsgericht.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Nicolien van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991 of mail nicolien@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan via onderstaand inschrijfformulier. Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.

Share by: