Regisseur Openbare Orde en Veiligheid (inschrijving gesloten)

De gemeente Uithoorn zoekt een ervaren regisseur voor het team Zorg en Veiligheid. Als regisseur concentreer je je op zware veiligheidscasussen en de Top400-Top600 doelgroepen. Je bent ook de verbindingsfunctionaris op gebied van veiligheid en zorg voor ketenpartners waaronder het Actiecentrum Veiligheid en Zorg in de regio Amsterdam-Amstelland. Het gaat om een vaste aanstelling.


Jouw rol


Uithoorn is een gemeente met een dorps karakter in een combinatie met grootstedelijke problematiek op het gebied van zorg en veiligheid. Jouw rol als regisseur kenmerkt zich door een hoge mate van zelfstandigheid binnen een hecht team waarin je samen werkt aan een veilig en leefbare gemeente. Het team bestaat uit regisseurs binnen het sociaal domein en openbare orde en veiligheid, aangevuld met een gedragsdeskundige en werkbegeleiders.


De afwisselende en zware  casuïstiek waar jij de regie over voert brengt veel uitdagingen met zich mee. In jouw rol ten aanzien van de Top400-Top600 en zware casusgevallen ben je onder andere verantwoordelijk voor de integrale planvorming ten behoeve van persoonsgerichte aanpak en voor het uitvoeringsoverleg met de bij de casussen betrokken interventieplegers. Jouw caseload wordt soms aangevuld met casussen uit de regiogemeenten. De doelgroep bestaat vooral uit jeugd. Als verbindingsfunctionaris vervul je een adviesfunctie in de richting van netwerkpartners bij de groepsaanpak en ben je dé gemeentelijke expert in dit verband. 


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de gemeente Uithoorn aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 63.123,- bij fulltime dienstverband, inclusief individueel keuzebudget (schaal 10 Cao gemeenten).
  • Een baan voor 28-32 uur per week. 
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling.
  • Een dynamische en boeiende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. 
  • Korte lijnen binnen de organisatie en met netwerkpartners.
  • Een hele prettige, collegiale en betrokken werkcultuur.
  • Flexibele werktijden en werkplekken.
  • Een aantrekkelijke vergoeding voor kosten woon-werkverkeer.
  • Alle attributen om je werk goed te kunnen uitvoeren en voorbereiden, zoals een laptop, een telefoon en eventueel kantoorvoorzieningen voor thuiswerken.
  • Een werkplek midden in Uithoorn, vlakbij de winkels, naast een prachtige natuur en de rivier de Amstel waar je heerlijk kunt wandelen.
  • OV-verbindingen vanuit diverse richtingen die stoppen vlak voor het gemeentehuis en op dit moment aanleg van een tramlijn die vanuit Amsterdam/Amstelveen wordt doorgetrokken naar Uithoorn.
  • Gratis parkeergelegenheid.
  • Een actieve personeelsvereniging en straks weer een kantine met heerlijke lunches.
  • Regelmatig afdelingsactiviteiten en (nu nog digitale) koffiemomenten.


Wat bied jij aan de gemeente Uithoorn?



  • Je hebt minimaal een hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring in een regisseursrol belast met zware casussen op het gebied van veiligheid en zorg. Het geldt als een pré als je deze rol al eerder hebt vervuld bij een gemeente. 
  • Je bent een stevige persoon die van aanpakken en van samenwerken houdt. 
  • Je bent behalve klantgericht ook resultaatgericht, communicatief sterk en je kan goed coördineren.



Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Peter van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, zijn mobiele nummer 06 - 52 36 46 83 of mail peter@latentis.nl. Of anders met Remco van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, zijn mobiele nummer 06 - 48 52 88 74 of mail remco@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 14 januari 2022. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. 


Online selectiegesprekken met Latentis vinden uiterlijk plaats in de tweede week van januari 2022. De selectiegesprekken bij gemeente Uithoorn zijn zo spoed mogelijk daarna. Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.

Share by: