Manager Dienstverlening (inschrijving gesloten)

De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een manager Dienstverlening. Werken voor de gemeente Apeldoorn betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met ruim 167.000 inwoners zijn ze de 11e gemeente van Nederland. Met zo’n 1.450 collega’s werken ze samen aan het Apeldoorn van nu en morgen.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als manager Dienstverlening maak je deel uit van het team van afdelingsmanagers dat met elkaar het thema Dienstverlening en Bedrijfsvoering vormgeeft. Je maakt deel uit van een groter geheel: de gemeente Apeldoorn. Je staat voor de verbetering en vernieuwing van de dienstverlening en vertaalt dat naar organisatiebrede processen, initiatieven en projecten. 


Samen met de teammanagers van de teams KCC Burgerzaken en KCC Algemeen Sociaal stuur je op de ontwikkeling, geef je integraal leiding en ben je verantwoordelijk voor de inzet en ontplooiing van medewerkers en de kwaliteit van de uitvoering. Het versterken van het zelforganiserend vermogen van de afdeling heeft daarbij prioriteit.


Je bent naast dit alles ook de eerste adviseur voor de bestuurlijk portefeuillehouder Dienstverlening en Bedrijfsvoering. Je bent de opdrachtgever voor de implementatie van de visie op dienstverlening (Ik ben er voor jou!) en je werkt nauw samen met de managers van dienstverlenende afdelingen in de thema’s Ruimtelijke & Economische Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling.

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de gemeente Apeldoorn aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 98.559,34,- (schaal 13) op basis van een fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar individueel keuzebudget van 17,45% en een persoonlijk budget. 
  • Jaarlijkse tegemoetkoming van zorgkosten.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-keuzepensioen en een goede verlofregeling.
  • De mogelijkheid om in aanmerking te komen voor extra vrije dagen. 
  • Elkaar ontmoeten op een mooie, moderne werklocatie.
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door middel van goede opleidingsfaciliteiten met ook interne en externe loopbaancoaches.
  • Een goed Management Development programma voor professionele en persoonlijke groei.
  • In-company trainingen.
  • Een vitaliteitsprogramma.
  • Mogelijkheid om thuiswerkfaciliteiten aan te schaffen op kosten van de gemeente. 
  • Een thuiswerkvergoeding.
  • Flexibele werktijden. 
  • Een uitdagende en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief. 
  • De inwoners en bedrijven staan centraal binnen de gemeente Apeldoorn. 
  • Je ziet wat je doet voor de stad als je werkt voor de gemeente Apeldoorn; je werk is maatschappelijk relevant. 
  • Je gaat werken voor een open en ambitieuze organisatie. 
  • Een prettige werksfeer met gemotiveerde collega's.
  • Je bouwt een landelijk netwerk op rond de ontwikkeling van dienstverlening. 
  • Een werkplek die maar 7 minuten van station Apeldoorn is verwijderd. 
  • Goede balans tussen werk en privé. 
  • De mogelijkheid om samen met jouw toekomstige collega’s mee te doen aan leuke evenementen, zoals: sportevenementen, ambtenarencabaret en wintermarathons.
  • Ieder jaar een feest met de collega's.
  • Last but not least: een heel goed bedrijfsrestaurant en het koffiepunt met geweldige barista’s en heerlijke koffie.


Wat bied jij aan de gemeente Apeldoorn?


  • Relevante werkervaring op managementniveau.
  • Hbo+ denk- en werkniveau.
  • Je bent resultaatgericht, houdt van samenwerken en toont leiderschap.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Shifani van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 346 194 37 of mail shifani@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 30 april 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een online competentietest zal deel uitmaken van de procedure.

Share by: