Jouw rol
Als Leidinggevende Openbaar Gebied ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een prettige en veilige leefomgeving in Meierijstad. Je coacht en motiveert collega’s, stimuleert samenwerking en zorgt voor optimale inzet van ieders expertise.
Binnen Meierijstad werken ze met werkateliers. Een werkatelier is een team van 10 tot 12 medewerkers met een eigen expertise, denk hierbij aan Groen, Afval en Verkeer. Variërend van beleid tot uitvoering. Meerdere werkateliers vormen een afdeling en jij bent als leidinggevende verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de mensen binnen jouw afdeling, bestaande uit ongeveer 50 collega’s.
De gemeente stimuleert zelforganisatie; collega’s verantwoordelijkheid geven, creëren van een gezamenlijk doel en stimuleren op het “samen bereiken”.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Teamontwikkeling: Je coacht medewerkers, stimuleert groei en ontwikkeling en zorgt voor een gezamenlijk doel.
- Samenwerking: Je bevordert samenwerking binnen je team en met andere teams binnen de organisatie.
- Procesoptimalisatie: Je zorgt voor goedlopende processen en draagt bij aan verbetering en innovatie.
- Inhoudelijke expertise: Je zet je kennis en ervaring in om het team te coachen en beleid te ontwikkelen.
- Maatschappelijke betrokkenheid: Je stimuleert participatie en draagt bij aan maatschappelijke doelen.
Het wat wordt bepaald door de uitgangspunten vanuit het bestuur. De medewerkers gaan, samen met hun collega’s binnen het team, over het hoe, als het maar aansluit bij de buitenwereld. Dit alles in samenwerking met de keten.
Wat biedt gemeente Meierijstad jou?
- Een jaarsalaris van bruto maximaal € 102.886,95 bij een fulltime dienstverband (CAO-gemeente, schaal 13) dat is inclusief een vrij besteedbaar individueel keuzebudget van 17,25%.
- Het individueel keuzebudget is onder andere opgebouwd uit 6,75% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en 1,5% levensloopuitkering. In te zetten voor verschillende doeleinden zoals sportabonnement een extra salarisdeel boven het maandloon, vakantiegeld en/of een eindejaarsuitkering, fiscale uitruil vakbondscontributie, het bijkopen van extra bovenwettelijke vakantie-uren en uitruil van woon-werkkilometers.
- Een uitdagende functie voor 36 uur.
- Een NS-Business Card, een elektrische fiets en gebruik van Greenwheels voor dienstreizen.
- Makkelijk te bereiken met de auto.
- Mogelijkheid om jouw auto gratis te
parkeren.
- Een winkelcentrum om de hoek met grote winkelketens.
- Een
fijne
en
open
werkomgeving.
- Een
informele en collegiale sfeer met veel humor en waar je je snel thuis voelt.
- Locatieonafhankelijk
werken met behulp van een laptop en een IPhone of Samsung.
- Uitgebreide
leer- en ontwikkelingmogelijkheden binnen de gemeente. Ook zijn er interessante podcasts in het online trainingsprogramma te vinden.
- Je werktijden zijn
flexibel
in te delen én de gemeente faciliteert thuiswerkplekken, met onder andere: een bureau, een bureaustoel, enzovoorts.
- Jaarlijkse
kerstborrel en een organisatiedag.
- Verschillende
activiteiten
door het jaar heen, zoals een pub-quiz en uitjes met het team of de organisatie.
- Donderdag kan je een vers visje of broodje halen op de markt.
- Gezonde, gevarieerde en lekkere maaltijden in het bedrijfsrestaurant.
- Korte lijnen met
het bestuur.
- Hele leuke en uitdagende
projecten.
- Zelforganiserende
teams waaraan jij leiding geeft.
- Keuze in een (collectieve) zorgverzekering.
- Een
tegemoetkoming
in de kosten van de zorgverzekering.
- De mogelijkheid om een aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering af te sluiten.
- De mogelijkheid om een ANW hiaatverzekering af te sluiten.
- Een warm ontvangst op je eerste werkdag door een collega leidinggevende waar je ook later op terug kunt vallen.
Wat bied jij aan gemeente Meierijstad?
- Je hebt minimaal hbo+ werk- en denkniveau.
- Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring binnen het openbaar gebied.
- De ideale kandidaat voor deze functie is een inspirerende leider met een sterke focus op eigenaarschap, die vertrouwen wekt, die eventuele barrières tijdig herkent en op een constructieve manier oplost.
Wil je verdere informatie?
Neem dan contact op met Shifani van Latentis via het vaste nummer 0182 - 23 99 91, haar mobiele nummer 06 - 34 61 94 37 of mail shifani@latentis.nl.
Solliciteren?
Dat kan via onderstaand formulier. De sollicitatieprocedure omvat twee assessments: een game-based assessment via Latentis en eventueel een ontwikkelassessment door de gemeente Meierijstad.