HR beleidsadviseur (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie is op zoek naar een HR beleidsadviseur. De ABG-organisatie levert alle ambtelijke producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Deze rol is nieuw binnen de ABG-organisatie, dus je krijgt veel vrijheid om deze zelf vorm te geven. Bij jouw start als HR beleidsadviseur ga jij met directie, management en je collega’s van team HR om tafel om de behoeften op te halen. Je gaat een netwerk opbouwen in de organisatie en zorgt voor prioritering in de HR thema’s. Je ontwikkelt beleid en zorgt voor draagvlak en besluitvorming daarop. In de rol van projectleider ben je verantwoordelijk voor een aantal grotere HR thema’s, bijvoorbeeld rondom strategische personeelsplanning, behoud, vitaliteit of arbeidsmarktcommunicatie. 


Je werkt nauw samen met de organisatieadviseur om het organisatie-ontwikkelplan verder te brengen. Hierin draag je bij aan de visievorming en je zorgt dat er stappen vooruit worden gezet. Dit doe je samen met de 3 HR adviseurs en de adviseur rechtspositie uit je team. 

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 82.749 (schaal 11) op basis van een fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar individueel keuzebudget van 20,45%.
  • Een fulltime baan van 36 uur per week, maar minder is bespreekbaar tot minimaal 28 uur per week.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Het feit dat je te maken hebt met 4 organisaties (de 3 gemeenten en de ABG) geeft een mooie dynamiek en uitdaging aan deze rol. 
  • Laagdrempelige en informele sfeer met persoonlijke aandacht voor elkaar.
  • Het team HR heeft als standplaats het gemeentehuis van Baarle-Nassau. In deze rol zal je ook regelmatig te vinden zijn bij de andere twee gemeenten. 
  • Hybride werken; je bepaalt zelf of het werk van je vraagt om ergens aanwezig te zijn of dat je thuis rustig wat wilt uitwerken. 
  • Laptop, telefoon en goede inrichting van je thuiswerkplek.
  • Flexibele werktijden naar eigen inzicht in te delen.
  • Leuke activiteiten met jouw team, zoals samen lunchen op kantoor en meerdere uitjes per jaar.
  • Een goed ventilatiesysteem voor een goed werkklimaat (ook in een warme zomer).
  • Elke maand leuke activiteiten van de personeelsvereniging waar je aan deel kunt nemen als je dat wil.
  • Genoeg ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. 
  • Dinsdag is een marktdag; even tussendoor bijvoorbeeld een lekkere verse vis halen. 
  • Door je werkplek in het centrum van Baarle-Nassau heb je de mogelijkheden om leuke (lunch)wandelingen te maken en zijn er voldoende winkels in de directe omgeving. 


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?


  • Hbo/Wo werk- en denkniveau.
  • Een achtergrond op het gebied van HR
  • Jij bent resultaatgericht, weet zowel mensen als onderwerpen aan elkaar te verbinden en kan strategisch denken en adviseren. 


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Dionne van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 418 500 51 of mail dionne@latentis.nl


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 10 juli 2023. Een online competentietest zal deel uitmaken van de procedure.

Share by: