Coördinator team Financiën en Juridische zaken (inschrijving gesloten)


De gemeente Laarbeek is op zoek naar een coördinator team Financiën en Juridische zaken. Het gemeentehuis bevindt zich in Beek en Donk. Laarbeek is een jonge, landelijke gemeente met ongeveer 23.000 inwoners, omgeven door natuur en water. Hier bruist het van activiteiten en een rijk verenigingsleven, met de Zuid-Willemsvaart en het Wilhelminakanaal als karakteristieke waterwegen. 

Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


In de rol van coördinator geef je leiding aan het dagelijkse functioneren van het team Financiën en Juridische Zaken. Je fungeert als sparringpartner, bent verantwoordelijk voor integraal werken-, en hebt een sleutelrol binnen het team. Jouw taken omvatten onder andere dagelijkse aansturing, afstemming binnen het team en met andere teams, voorzitterschap van overleggen, opstellen van uitvoeringsprogramma-, en coördinatie van personeelsaangelegenheden.


Verder ben je betrokken bij de coördinatie van werkzaamheden, prioritering, personeelsbeleid, en bedrijfsvoering binnen het team. Je krijgt de ruimte om jouw eigen inhoudelijke rol te pakken en collega’s te ondersteunen. Het team, onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, omvat drie clusters: financieel beheer, financieel beleid en juridische zaken.


Je fungeert als coach, waarbij je nauw samenwerkt met collega’s en andere lagen binnen de gemeente. Daarnaast ben je regievoerder van de gemeenschappelijke regeling Belastingsamenwerking Oost-Brabant (BSOB) en het aanspreekpunt van de inkooporganisatie Bureau Inkoop Zuidoost Brabant (BIZOB).


Wat biedt de gemeente Laarbeek aan jou?


  • Een salaris van maximaal €84.233,86 (schaal 11) inclusief een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 17,05%. Eventuele uitloop naar schaal 12. 
  • Je individueel keuzebudget kun je inzetten voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen, zoals bijvoorbeeld een opleiding, het kopen van extra verlofuren of het gewoon uit laten betalen.
  • Een functie voor 36 uur per week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. 
  • Thuiswerken is mogelijk, maar op kantoor werken is gewenst gezien je 50% functioneert als coördinator en 50% als meewerkend voorman. 
  • Een leasefietsregeling.
  • Een vitaliteitsbudget.
  • Een organisatie met bestuurlijke rust. 
  • Een organisatie die midden in de samenleving staat.
  • Een organisatie die veel waarde hecht aan samenwerking met elkaar, inwoners, bedrijven en andere overheden.
  • Een goede samenwerking tussen organisatie, college en raad.
  • Korte lijnen binnen de organisatie.
  • Collega's die loyaal en bevlogen zijn en van doorpakken weten.
  • Die trots zijn en met plezier werken.
  • Een informele en collegiale sfeer.
  • Aandacht voor jou als persoon.
  • Veel initiatief binnen de organisatie om leuke activiteiten met elkaar te ondernemen.
  • Een actieve personeelsvereniging (Vrienden van Amstel Live, kookworkshop, lasergamen, pubquiz, groot personeelsfeest, enzovoort).
  • Alle ruimte om je functie zelf in te vullen en ambities waar te maken.
  • Een prettige kantooromgeving.


Wat bied jij aan de gemeente Laarbeek?


  • Je beschikt over hbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt ervaring met bestuurlijke processen, het opstellen van de planning & controlproducten als de kadernota en begroting en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je beschikt over energie, passie, en een optimistische instelling. Het vermogen om goed te luisteren naar wat er gezegd/gevraagd wordt, en problemen gestructureerd op te lossen.

Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Shifani van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 346 194 37 of mail shifani@latentis.nl.



Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 20 februari 2024. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een game-based assessment zal deel uitmaken van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: