Bestuurssecretaris (inschrijving gesloten)

Ben jij een gedreven professional die vanuit maatschappelijke betrokkenheid impact wil maken? De Binnenvest, een stichting voor maatschappelijke opvang, wonen met ondersteuning, begeleid zelfstandig wonen en preventie in de regio Zuid-Holland, is op zoek naar een Bestuurssecretaris. Niemand hoeft aan de kant te staan, dat is het motto van De Binnenvest. De gedreven collega’s zijn voortdurend in beweging om de zorg voor de cliënten op de best mogelijke manier vorm te geven. 


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als Bestuurssecretaris speel je een onmisbare rol in de procesvoortgang in de breedste zin van het woord. Je bent de rechterhand van de directeur-bestuurder Emmy Klooster en ondersteunt bij alle bestuurlijke overleggen in het kader van medezeggenschap en governance. Dit omvat onder andere overleggen met de Ondernemingsraad, Raad van Toezicht en Centrale Cliëntenraad. In het kader van de besluitvorming ondersteun en adviseer je het managementteam. Jouw verantwoordelijkheden omvatten het zorgvuldig voorbereiden van vergaderingen, het opstellen van de agenda en het vastleggen van gemaakte afspraken. Je bent de bewaker van de uitvoering, opvolging en evaluatie van acties en besluiten.


De komende periode ligt jouw specifieke aandacht op het opbouwen van kracht en structuur in de medezeggenschap. Hierin werk je nauw samen met de ondersteuner van de Centrale Cliëntenraad. Daarnaast draag je zorg voor de juridische toetsing van contracten, afspraken en processen en blijf je op de hoogte van actuele ontwikkelingen rondom wet- en regelgeving.


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt De Binnenvest aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 84.911,47 bij een fulltime dienstverband, dat is inclusief een individueel keuzebudget van 16,4%. Inschaling is op basis van ervaring en opleiding.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling.
  • Een baan van 28 uur per week, maar 24 of 32 uur is ook bespreekbaar. 
  • Je bouwt een loopbaanbudget op van 1,5% van het salaris (opbouw van maximaal 5 jaar)
  • Je werkt de meeste tijd op kantoor samen met je collega’s. Heb je focus tijd nodig om wat zaken in alle rust uit te werken, kan dat natuurlijk ook thuis.
  • Een laptop en telefoon in bruikleen.
  • Je hebt een grote mate van professionele ruimte.
  • Via de Binnenvest Academy veel mogelijkheden tot training en opleiding. 
  • De organisatie is ontzettend aan het groeien, dus er is veel ruimte voor pionieren. 
  • Je draagt bij aan het vervullen van een maatschappelijk ideaal en kunt daarin het verschil maken.
  • De Binnenvest is bij twee grote stadsvernieuwingsprojecten betrokken, waardoor er  veel beweging in de organisatie is.
  • De binnenstad van Leiden is je fysieke werkplek, dus je hebt vele winkels en restaurants binnen handbereik. 
  • Iedere dinsdag soepdag en op woensdag kan je een visje bestellen bij collega Paul. 
  • Jaarlijkse teamuitjes, regelmatig een feestje of etentjes met collega’s. 
  • Een actieve personeelsvereniging; Binnenpret. 
  • Themaweken, leertafels en inspiratiebijeenkomsten over de inhoud van het werk.


Wat bied jij aan De Binnenvest?


  • Je hebt een hbo/wo werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring op de verschillende elementen van deze rol.
  • Je bent sterk in plannen en structuur aanbrengen en je weet op verschillende niveaus te communiceren, relaties op te bouwen en te verbinden.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Dionne van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 41 85 00 51 of mail dionne@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 12 december 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een game-based assessment zal deel uitmaken van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: