AFAS specialist (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie is op zoek naar een AFAS specialist. De ABG-organisatie levert alle ambtelijke producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Op 1 januari 2022 is de ABG-organisatie gestart met de software van AFAS voor de salaris- en personeelsadministratie. De basis staat, nu is de tijd aangebroken om verder in te richten en door te ontwikkelen. Als onderdeel van het team HR vorm jij samen met Judith en Irvy de personeels- en salarisadministratie, waarin jij de AFAS specialist bent. 


Als applicatiebeheerder van AFAS ben je bezig met de verdere implementatie en optimalisatie van de software, met onderhoud, het oplossen van incidenten en het (samen met Financiën & Control) genereren van rapportages en managementinformatie.


Heel concreet betekent dit dat je gebruikerswensen in kaart gaat brengen, deze prioriteert en vertaalt naar de verschillende processen en workflows. Je draagt ook zorg voor de overdracht van jouw expertise aan je collega’s. Je focus ligt op de inrichting en doorontwikkeling van AFAS, een deel van je tijd besteedt je aan de administratieve werkzaamheden. 

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 65.578 (schaal 9) op basis van een fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar individueel keuzebudget van 20,45%.
  • Een fulltime baan van 36 uur per week, maar minder is bespreekbaar tot minimaal 24 uur per week.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een uitdagende omgeving waar jij impact kunt maken.
  • Laagdrempelige en informele sfeer met persoonlijke aandacht voor elkaar.
  • Het team HR heeft als standplaats het gemeentehuis van Baarle-Nassau.
  • Hybride werken; je bepaalt zelf of het werk van je vraagt om ergens aanwezig te zijn of dat je thuis rustig wat wilt uitwerken. Jouw directe collega’s werken eigenlijk altijd op kantoor.
  • Laptop, telefoon en goede inrichting van je thuiswerkplek.
  • Flexibele werktijden naar eigen inzicht in te delen.
  • Leuke activiteiten met jouw team, zoals samen lunchen op kantoor en meerdere uitjes per jaar.
  • Een goed ventilatiesysteem voor een goed werkklimaat (ook in een warme zomer).
  • Elke maand leuke activiteiten van de personeelsvereniging waar je aan deel kunt nemen als je dat wil.
  • Genoeg ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. 
  • Dinsdag is een marktdag; even tussendoor bijvoorbeeld een lekkere verse vis halen. 
  • Door je werkplek in het centrum van Baarle-Nassau heb je de mogelijkheden om leuke (lunch)wandelingen te maken en zijn er voldoende winkels in de directe omgeving. 


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?


  • Je hebt minimaal mbo-niveau 4 / mbo plus werk- en denkniveau.
  • Goede kennis van en ervaring met AFAS en met de processen binnen salarisadministratie.
  • Jij bent sterk in analyseren, goed in organiseren en plannen en werkt graag samen met anderen. 



Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Dionne van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 418 500 51 of mail dionne@latentis.nl.



Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 7 juni 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een online competentietest zal deel uitmaken van de procedure.

Share by: