Adviseur kwaliteit en veiligheid (inschrijving gesloten)

Ben jij een gedreven professional die vanuit maatschappelijke betrokkenheid impact wil maken? De Binnenvest, een stichting voor maatschappelijke opvang, wonen met ondersteuning, begeleid zelfstandig wonen en preventie in de regio Zuid-Holland, is op zoek naar een Adviseur kwaliteit en veiligheid. Niemand hoeft aan de kant te staan, dat is het motto van De Binnenvest. De gedreven collega’s zijn voortdurend in beweging om de zorg voor de cliënten op de best mogelijke manier vorm te geven.

Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als Adviseur kwaliteit en veiligheid heb je een schakel- en regiefunctie voor alle kwaliteits- en veiligheidsthema's binnen De Binnenvest. Je bouwt verder aan ontwikkelingen en borgt de resultaten. Je houdt rekening met de normen, richtlijnen en wet- en regelgeving die van toepassing zijn. Daarnaast heb je oog voor de cultuur van de organisatie en de gevolgen van veranderingen voor de diverse belanghebbenden. 


Binnen jouw thema’s neem je verschillende rollen aan. Je adviseert, vormt beleid, bouwt en onderhoudt een in- en extern netwerk, je onderzoekt, analyseert en evalueert en bent projectleider. 


Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Initiëren en begeleiden van tevredenheidsonderzoeken.
  • Plannen en begeleiden in- en externe audits.
  • Directiebeoordeling input opstellen, bespreken met MT en output formuleren.
  • Instellingscoördinator van het kwaliteitsnetwerk Forensische Zorg beschermd wonen/maatschappelijke opvang.
  • Zorgen voor goede contacten met de GGD voor toezicht op hygiëne onderzoek en organiseren bezoeken op de intramurale locaties.
  • Lid van diverse werkgroepen, waaronder het kwaliteitsteam, de werkgroep veiligheid, de commissie incident meldingen.
  • Leveranciersbeoordelingen initiëren en begeleiden.
  • Verbeterregister vullen met verbeteracties uit verschillende bronnen en periodiek bespreken met managers en de directeur-bestuurder.
  • De adviseur is verantwoordelijk voor het gehele kwaliteitsmanagementsysteem.


Kenmerkend voor deze rol is aan de ene kant het solistisch en zelfstandig werken en aan de andere kant veel samenwerken met allerlei mensen in en buiten de organisatie.


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt De Binnenvest aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 71.851,- bij een fulltime dienstverband (CAO Sociaal Werk, schaal 9). Dat is inclusief een individueel keuzebudget van 16,4%. Inschaling is op basis van ervaring en opleiding. Hoewel oorspronkelijk ingeschaald in schaal 9, staat De Binnenvest open voor het bieden van een hogere schaal voor een geschikte kandidaat die meer ervaring en expertise meebrengt.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling.
  • Een baan van 36 uur per week, maar 32 uur is ook bespreekbaar. 
  • Je bouwt een loopbaanbudget op van 1,5% van het salaris (opbouw van maximaal 5 jaar)
  • Je werkt de meeste tijd op kantoor samen met je collega’s. Heb je focus tijd nodig om wat zaken in alle rust uit te werken, kan dat natuurlijk ook thuis, voor maximaal 2 dagen per week. 
  • Een laptop en telefoon in bruikleen.
  • Je hebt een grote mate van professionele ruimte in een hele afwisselende rol. 
  • Via de Binnenvest Academy veel mogelijkheden tot training en opleiding. 
  • De organisatie is ontzettend aan het groeien, dus er is veel ruimte voor pionieren. 
  • Je draagt bij aan het vervullen van een maatschappelijk ideaal en kunt daarin het verschil maken.
  • De Binnenvest is bij twee grote stadsvernieuwingsprojecten betrokken, waardoor er  veel beweging in de organisatie is.
  • De binnenstad van Leiden is je fysieke werkplek, dus je hebt vele winkels en restaurants binnen handbereik. 
  • Jaarlijkse teamuitjes, regelmatig een feestje of etentjes met collega’s. 
  • Een actieve personeelsvereniging; Binnenpret. 
  • Themaweken, leertafels en inspiratiebijeenkomsten over de inhoud van het werk.


Wat bied jij aan De Binnenvest?


  • Je hebt een hbo+/wo werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring op de verschillende elementen van deze rol.
  • Je hebt een positieve houding, krijgt energie van het najagen van een uitdagend doel en bent hierin vasthoudend. Je bent sterk in het verwerken van grote hoeveelheden informatie op een precieze en inzichtvolle wijze en bent in staat om logische conclusies te trekken op basis van feiten, stellingen en argumenten.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Gina van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 41 67 54 34 of mail gina@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 26 augustus 2024. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een game-based assessment zal deel uitmaken van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: